RSS

Monthly Archives: June 2008

Kayuhan GETUAS

Salam….

Dipaparkan kayuhan dan pameran yang diadakan di sekitar Stadium Darul Aman,Alor Star pada 14 Jun 2008 yang dianjurkan oleh GETUAS ( Gerek Tua Alor Star) sempena Hari Keluarga GETUAS.Ramai jugak yang hadir memeriahkan kayuhan dan pameran.TQ.

Dari kaca mata aku melihat…

Rahim Raleigh Merah

Deretan Basikal Tua di Pekan Rabu

Aku terbang…

Phillips, Rudge Sports n …….

Ni macam pernah aku tengok ….

Miller dan pam tembaga…

Lucas…King of the bell

Tapak tangan tembaga…

Kami pulang mummy…sediakan makanan enak-enak…

Sekian,terima kasih…

Chegu Hooper..

Advertisements
 
1 Comment

Posted by on June 15, 2008 in kayuhan GETUAS

 

Agenda Kayuhan 14 Jun 2008

Penny Harthing menyusuri jalan di Malaysia

Hotel Sri Malaysia Alor Star

Salam…

Kepada semua pencinta gerek tua yang masih lagi menyintai hobi ini…ada berita terkini mengenai kayuhan dan liputan akhbar tempatan mengenai gerek tua yang akan dianjurkan oleh GETUAS.

Tarikh: 14 JUN 2008 ( Sabtu)

Masa: 7.30 pagi

Venue: Hotel Sri Malaysia, Alor Star, Kedah

Pakaian: Bebas

p/s: Bawa gerek tua masing-masing

Terima Kasih….Chegu

 

 
4 Comments

Posted by on June 6, 2008 in Kayuhan 14 Jun 2008

 

lampu-lampu karbaid

Salam…

Ditampilkan di sini pelbagai jenis lampu karbaid untuk rujukan bersama. Mana lah tau nanti terjumpa dan nak beli kan..Jadi boleh lah dijadikan panduan sedikit sebanyak…TQ

Pretty Royal

Pandangan Belakang

Pandangan atas

Hasag brand

Rare species..

Brand ICCA

Pandangan atas

Lampu serbaguna…untuk gerek, motor dan kereta..

Rare jugak jenis nie…cumel jer..

Sungguh melelehkan air liur..

Lucas Cadet

Lucas

Semoga mendapat sedikit info…nak cerita lebih-lebih pon bukan pandai sangat saya nie…yang sedang-sedang saja….

TQ….chegu

 
4 Comments

Posted by on June 4, 2008 in lampu-lampu karbaid