RSS

King Edward Posto..

24 Feb

Salam Hormat

Gerek tua ala pos ini merupakan salah sebuah gerek kepunyaan ” orang lama” di Sg.Petani yang telah menghimpun khazanah lama sejak tahun 90an lagi. Jenama gerek pos ini ialah King Edward ala-ala Jason King.Barang-barang yang terletak di gerek ini boleh dikatakan 90% original dan telah direstorasi semula oleh Chegu Zul.

emblem

Emblem King Edward

pb2801882

Pandangan sisi

pb280191

Saddle Wistop

pb2801901
Advertisements
 
2 Comments

Posted by on February 24, 2009 in aku gerekers sg. petani

 

2 responses to “King Edward Posto..

  1. Abang Kacip

    February 24, 2009 at 2:04 pm

    Salam Bro.. Wa kenal sgt ngan King Edward ni. Kat kampung orang panggil dia Raja Kapor. Dia satu sekolah ngan wa. Pastu dia sambung belajar kat England, wa pun pi juga tapi atas sket dari England. Di sana dia buat basikal sambil belajar. Dia ada sebuah basikal dia kat wa.. tapi posmen tu pi hantar kat cikgu Zul. Untunglah Cikgu Zul.. Camna pun tahniah utk Cikgu Zul kerna ada basikal, lu plak ada gambarnya dan wa plak bleh tengok.

     
  2. mat tahir

    February 25, 2009 at 11:57 am

    King Edward tentu bangga jika dia masih hidup…
    sepupu dia pun dah lama takder…King Kong..
    hebat2..manalah korang jumpa ni..?

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: